Subject: FW: minikonkursi „Riigilaevastiku nõrkvoolukaabelduse tööd“ (viitenumber 273165) hankelepingu esitamine
From: "Mirjam Virosiim-Kuhi" <[email-masked]>
To: "Marion Peever" <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Dec 2023 17:24:39 +0200

Palun pane tänase vaidlustuse juurde. Oli vaja kiirelt reageerida, ei
hakanud ametlikku kirja koostama.

TervM

From: Mirjam Virosiim-Kuhi
Sent: Thursday, December 21, 2023 4:49 PM
To: Riigihangete vaidlustuskomisjon <[email-masked]>
Subject: FW: minikonkursi „Riigilaevastiku nõrkvoolukaabelduse tööd“
(viitenumber 273165) hankelepingu esitamine

From: Mirjam Virosiim-Kuhi
Sent: Thursday, December 21, 2023 4:23 PM
To: Ulvi Reimets <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: minikonkursi „Riigilaevastiku nõrkvoolukaabelduse tööd“
(viitenumber 273165) hankelepingu esitamine

Austatud vaidlustuskomisjoni liige Ulvi Reimets

Viking Security AS esitas 20.12.2023 vaidlustuse Riigi Info- ja
Kommunikatsioonitehnoloogia Keskuse minikonkursil „Riigilaevastiku
nõrkvoolukaabelduse tööd“ (viitenumber 273165) otsustele. Saime täna,
21.12.2023, kätte vaidlustuse esitamise teate.

Teate kohaselt peame 28.12.2023 esitama Riigihangete vaidlustuskomisjonile
kirjaliku vastuse vaidlustuse kohta ning kõik vaidlustuse lahendamiseks
vajalikud dokumendid, mis pole kättesaadavad riigihangete registrist.
Lisaks palub vaidlustuskomisjon Riigi Info- ja Kommunikatsioonitehnoloogia
Keskusel koheselt edastada sõlmitud hankelepingu koopia ja viited
hankelepingu sõlmimise õiguslikele alustele, kui hankeleping on juba
sõlmitud. Käesolevaga teatan, et minikonkursi (viitenumber 273165)
tulemusena sõlmiti 19.12 2023 hankeleping nr 5-3/23-0291-1. Edastame selle
vaidlustuskomisjonile (manuses).  Riigi Info- ja
Kommunikatsioonitehnoloogia Keskus viis läbi minikonkursi menetluse
vastavalt raamlepingu nr 2/49-22 punktile 5 ja RHS § 30 lg 9 sätestatud
tingimustel ning sõlmis hankelepingu raamlepingu nr 2/49-22 punkti 5.6 ja
RHS § 30 lg 9 punkti 4 alusel.

Lisatud esindaja volikiri.

Lugupidamisega

Mirjam Virosiim-Kuhi

osakonnajuhataja

Õigus- ja hankeosakond

Riigi IT Keskus

+372 504 7231

 <https://www.linkedin.com/company/riigi-it-keskus/mycompany> LinkedIn I
<http://www.rit.ee> www.rit.ee

 <http://www.rit.ee/>

See e-kiri on mõeldud vaid adressaadile ametialaseks kasutamiseks. Kui te
pole e-kirja adressaat, siis ei tohi te kirjas olevat teavet ilma loata
mingil viisil kasutada. Kui olete saanud kirja eksituse tõttu, palun
teavitage sellest kohe e-kirja saatjat ja kustutage e-kiri koos kõikide
lisadega.